28.3.2018

28.3.2018

keskiviikko 13. lokakuuta 2010

MONTA RAUTAA TULESSA TÄNÄÄN...

Tänään on keskiviikko ja 13. päivä lokakuuta. Monilla paikkakunnilla täällä Suomessa on satanut hieman luntakin. No, täällä länsirannikolla ei ainakaan vielä ole satanut lunta. Mutta talvi se vaan tulee, vaikka kuinka toivoisi kesää. Aurinko paistaa ja asteita on +7.

Kerroin jo Murun mutinoissa, miten hissi oli epäkunnossa ja vedin itseni viimeisillä voimillani ylös 7. kerrokseen. Mutta onneksi rakkaani tuli minua rappusissa jo vastaan. Eli nyt on taas kaikki hyvin.

Meillä oli suunnitelmissa leipoa tänään pitkästä aikaa Tiikerikakku. Ja niinhän siinä sitten kävi, että rakkaani oli mitannut jo kaikki aineet valmiiksi eri astioihin sillä aikaa, kun minä olin alakerrassa tyttäreni luona ja minä siinä sitten vain käytin konetta, joka vatkasi kakkuaineet. Sitten vain uuniin ja kun oli kypsä, niin mehän keitimme jo kolmannet kahveet ja njam, kun olikin maukasta kakkua. Veimme tyttärellenikin ison palan sitä kakkua pitkästä aikaa. No, se loppuu jo huomenna aamulla, mutta kaikkihan loppuu aikanaan. Ja ainahan voi tehdä uuden kakun ja seuraavaksi teemmekin Taatelikakun, jota en olekaan koskaan aikaisemmin tehnyt. Mutta löysin ohjeen netistä ja pitäähän sitäkin kokeilla.

Olenhan minä jotain saanut aikaseksikin nyt, kun voimani ovat jälleen palautuneet ja antibioottikuurikin on jo loppunut. Mutta huomenna menen vielä tällä erää hierojalle ja loput otankin sitten vasta ensi vuoden puolella. Aika menee niin nopiasti, että pian on taas uusi joulu ja sitten alkaa kevään odottaminen ja toki kesän. Mutta joulukuussa me sitten lähdemme täysihoitoon ja nauttimaan auringon lämmöstä. Ensi vuonna sitten on taas uudet suunnitelmat ja uudet matkat.

Mutta tällaisia minä olen virkannut niin että koukku sauhusi ja sainhan minä ne valmiiksikin. Rakkaani kävi ostamassa niihin nauhat ja nyt ne ovat valmiita lähetettäväksi eteenpäin.




 Mutta nyt näiden kuvien myötä, toivotan teille kaikille oikein leppoisaa illan jatkoa ja hyvää yötä!

6 kommenttia:

  1. Kiitos, kiitos kommentistasi enkulin käsityöt! Aurinkoista päivän jatkoa!

    VastaaPoista
  2. Ihanat vauvan asuste kokonaisuus ♥
    Voi Helena parka, kyllä sinä sitten olet sisukas, aivan ihana, että jaksoit ja sait jostain korkeammalta voimia, kiitos sen!

    Minä en pääse tuolla toisessa blogissasi lainkaan kommentoimaan jostain syystä, niin olisinhan minä sinnekin kommentoinut.
    Tulimpa sitten tänne.

    Meilläkin hissi on epäkunnossa tämän tästä, muttei onneksi tänään, kun minä sitten kävin lääkärissä, ja keuhkoputken tulehdushan se on ja arvaa mitä ystävä hyvä, sepä oli laukaissut myös astman!!
    Juu, nyt oli opetteleminen ekaa kertaa noitten vehkeitten kera..huoh..
    sain myös antibioootteja, jospa tämä yskä nyt helpottas..mutta se siitä, sulle halusin sen kertoa, jos käy vaikka mielessä sinulla, kun en ole kommentoinut monasti, mullon vaan voimat veks ollut.
    Mutta sinä olet energinen ja valat voimaa myös minuun, kun olet aina niin vahva, vaikka sairastat paljon ♥
    Kiitos siitä!

    Leppoisaa rauhallista iltaa, ystävä, sinulle ja perheellesi, ja iloa ♥

    VastaaPoista
  3. Kiitos, kiitos kommentistasi seijastiina ystäväni! Voi, seijastiina kulta, minulla on astma ollut jo toistakymmentä vuotta ja samoin allergia:siitepöly, tuoksu ym. Kyllä sitä oppii elämään astmankin kanssa. Minä en voi koskaan ottaa kissaa, kun se on mulle pahinta, tosin voin aina jonkun aikaa olla tyttäreni kissan luona. Kyllä antibiootit helpottavat pian oloasi ja voimasi palautuvat. Annan täältä voimahalin sinulle ja sitten vain lepäilet! Kyllähän minä ounastelin jo että olet kipiänä.Mutta yritä vaan lepäillä, niin kyllä se pian hellittää! Olet ajatuksissani!

    VastaaPoista
  4. Kyllä nämä on komeita vaatteita,ei siitä pääse mihinkään,olet mestari virkkaamaan ja vielä näin kaunista teet,saa vastaanottaja olla ylpeä sinusta:D.Sinä olet touhun ihminen,ihana sellainen.Mukavaa viikonloppua vaan sinulle!

    VastaaPoista
  5. Voi,kiitos, kiitos ystäväni Tansku, näistä ihanista sanoistasi! Olet niin ihana ihminen, ystäväiseni! Aurinkoista päivän jatkoa sinne teille!

    VastaaPoista