28.3.2018

28.3.2018

lauantai 23. lokakuuta 2010

EN PÄIVÄÄKÄÄN VAIHTAISI POIS...

Tänään on lauantai ja 23. päivä lokakuuta ja meidän ihana hääpäivämme. Aurinko on paistanut meille tänäänkin, kuten 6 vuotta sitten myös paistoi, kun meidät vihittiin Lieksan kirkossa. Silloin oli hyvin kaunis ja aurinkoinen päivä. Tämä päivä on myös erikoinen siitä, että tänään on myös rakkaan isäni syntymäpäivä ja siksi me valitsimmekin silloin tämän päivän hääpäiväksemme. Minä menetin isäni jo vuonna 1970 ja aivan liian aikaisin. Mutta tämä on elämää ja nyt elämme tätä onnen päivää ja näitä 10 onnentäyteistä vuotta rakkaani kanssa.

Joka vuosi eli jokaikinen vuosi rakkaani muistaa minua hääpäivänäkin. Minulla on tämä hajusteallergia, joten kukkia en voi pitää täällä kodissamme, mutta sellaisia pieniä, iloisia ja kivoja lahjoja hän on aina minulle ostanut joka vuosi.

Me juhlimme tätä hääpäiväämme nyt rakkaan tyttäreni valitsemalla kerma-kinuskikakulla ja toki myös hänen läsnäolollaan. Tosin joimme jo nyt päiväkahvimme ja marsipaanipitkolla nautimme sen. Mutta illalla sitten nautimme kahvit oikein hääkakun kera.


Ja onhan tänne Unelmakotiimme tupsahtanut näitä iloisia veitikoita nyt enemmänkin. Olin tuossa lepäämässä, kun rakkaani kävi kaupassa jo aamulla. Kuulin kun hän hiippaili olohuoneeseen ja kävi eteisessä ja taas meni olohuoneeseen. No, uteliaisuus heräsi niin voimakkaaksi, että minun oli noustava ylös ja kiiruhdettava katsomaan, että mitä kumman yllätyksiä hän on taas keksinyt minulle.

No, tällaisia ihanuuksia tällä kertaa:

                          HUPSISTA VAAN, minä olen SARI...

                            HUPSHEIJAKKAA, minä olen TARU...
                                   HIPHEIJAA, minä olen MARI...
                                        HEIPÄHEI, ja minä olen siis SIRU
                                           Ja tässä me olemme kaikki yhdessä, hip ja hop!
Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein mukavaa viikonloppua ja pitäkää itsestänne ja toisistanne hyvää huolta!

6 kommenttia:

  1. Hyvää hääpäivää teille molemmille toivottaa hän joka viettää tänään 11-vuotishääpäiväänsä :).

    VastaaPoista
  2. Kiitos, kiitos Huopatossunen! Ja samoin hyvää hääpäivää sinne teille!Ihme ja kumma, kun maailma on niin pieni, että sama hääpäiväkin sattui!

    VastaaPoista
  3. Ihana, onnea oikein sylintäydeltä sinulle ja miehellesi tänään hääpäivänänne ♥ ♥
    Komea on kakku, ilmeisesti kinuskikakku, näyttää siltä, olis minun herkkua, jospa sais maistaa, ihanaa :P

    On sinulla noita veitikoita siunaantunut, kuten sanotaan, minulla on enemmänkin karvaisia nalleja, pupuja ja muita ;D

    Onni olkoon osanne tänä kauniina kuutamo iltana ja onni takuulla viihtyy luonanne, sen minä tiedän ♥♥

    VastaaPoista
  4. Hyvää hääpäivää teille molemmille. onpa komea tuo Teidan kakku ja aivan ihanan suloiset nuo sisarukset

    VastaaPoista
  5. Kiitos, kiitos ihanasta kommentistasi ystäväiseni seijastiina! Juu, kinuskikakku on tyttäreni valitsema. Voi, jos olisit lähempänä, niin saisitkin maistaa, mutta lohkaseppas tuosta pala!Ja vihreitä kuuliakin saat tästä, ole hyvä! Leppoisaa illan jatkoa sinne teille rakkaat ystävät!Olette niin ihania!

    VastaaPoista
  6. Kiitos, kiitos enkulin käsityöt kommentistasi! Kakku oli hyvää ja minustakin nämä ilopillerit ovat tosi veikeitä. Mukavaa illan jatkoa sinulle!

    VastaaPoista