28.3.2018

28.3.2018

perjantai 24. syyskuuta 2010

HEIDIN TOINEN PÄIVÄ UNELMAKODISSA 24.9.2010

Tänään on perjantai ja 24. päivä syyskuuta. Aamulla, kun heräsin aikaisin, niin ainakin kuulin tuulen huminaa, oikein myrskyä. Mutta nyt näyttää kuitenkin aika kirkkaalta ja asteitakin on +14.

Tämä aamu alkoikin Heidin pukeutumisella. No, ensin me yhdessä kannoimme Heidiä makuuhuoneeseen, jossa vaihdoin hänelle toisen mekon. Siinäpä olikin ensin miettimistä, että otanko yläkautta vaiko alakautta. No, alakauttahan se sujui kivuttomammin. Sitten puimme yhdessä hänelle kauniin merimiespuvun, koska minähän olen aina tykännyt merimiespuvuista.

Mutta nyt kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa:




       Tässä minä nyt istun kauniissa puvussani ja rusetti päässäni...
                                        ...eikös olekin hieno rusetti...

                                                ...enkös minä olekin hieno nyt...




                          ...ja katsos, mitkä nirinarukengät minulla on...



  ...taisipa tulla hieman liian iso rusetti, mutta saahan siitä pois liiat...
                                        ...osaanhan minä istua näinkin nätisti...

                          ...katsokaapas minun kenkiäni...



                           ...äiti hieman korjasi minun hiuksiani...



                             ...minulla on kaulakorukin...



                              ...näin kaunis kaulakoru...



      ...ja tämä on upea...timantteja...jossa lukee minun nimeni...



                       ...nyt siirryn jo leikkimään siskojeni kanssa...


Toivotan tämän uuden perheeni kanssa teille kaikille oikein mukavaa päivän jatkoa ja tervetuloa uudelleen lukemaan kuulumisiani!


Muita kuulumisia enemmän sitten täällä:
http://murunmutinat.blogspot.com
TERVETULOA!


                              

4 kommenttia:

  1. Hyvää huomenta Heidi ja kumppanit ♥
    Minäkin rakastan merimiesmekkoja, muistan sinisen tyttärelläni ,kun hän oli lapsi.
    Rakastan kauniita vaatteita lapsilla, ja Helena onkin pukenut Heidin kauniisti, kenkiä myöten :)
    Hiukset on mukavat laittaa, ehkä huomenna letit, vai?
    Mukavaa lauantaita leikkien ja touhuillen ♥

    VastaaPoista
  2. Huomenta, huomenta seijastiina! Kiitos kommentistasi! Ehkäpä tänään letit tai jonkinmoiset saparot? Kenties, kenties...
    Leppoisaa lauantain jatkoa myös sinne teille!

    VastaaPoista
  3. Moikka,kyllä on hienot vaatteet Heidillä,noilla kelpaa mennä mihin vaan,nätit.Kaulakoru miten kaunis,tyttöhän on oikein pikkuprinsessa.:)Ei muuta kuin Mukavaa ja rauhallista viikonloppua teille sinne ystäväni!

    VastaaPoista
  4. Moikka moi Tansku! Kiitos kommentistasi! Nämä kaikki ihanat vaatteet ja korut ym. tulivat mukana. Kyllä Heidi on meidän pikku prinsessa, jota hellitään ja vaalitaan rakkaudella. Leppoisaa lauantaita sinne teille, rakas ystäväni!

    VastaaPoista