28.3.2018

28.3.2018

keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Hei kaikille, minä olen jo täällä...Hi everybody, I am now here...

                              Hei vaan kaikille, nyt olen jo täällä...
                  ...matka meni hyvin ja minulla on kaikki hyvin...
                        ...minulla on oma Nallekin mukana...
                 ...ja kenkiä...ja hiuskoristeita...ja tiara...ja vaatteita...
                         ...tässä on kauniita hiuskoristeitani...

                           ...ja tässä on minun farkkuni, joista tykkään tosi paljon...
                            ...tässä on kauniita pukujani...näette myöhemmin...

Mutta nyt lähden tästä lepäilemään Nalleni kanssa, joten heikunkei vaan teille kaikille ja tavataan taas!

Heidin tulosta enemmän täällä:
http://murunmutinat.blogspot.com 

Oikein mukavaa ja aurinkoista päivän jatkoa teille kaikille!

2 kommenttia:

  1. Hei Heidi, kivaa että olet kotiutunut unelmakotiin ♥
    Leppäähänm matkaväsymys pois ensin.
    Sinulla on kauniita tarvikkeita ja vaatteita.
    Olet myös kaunis ♥

    VastaaPoista
  2. Heipä hei seijastiina! Kiitos, kiitos, täällä on kiva olla, mutta kerron kaikesta sitten vasta huomenna, jooko! Olethan minunkin ystäväni, seijastiina?

    VastaaPoista