28.3.2018

28.3.2018

tiistai 8. maaliskuuta 2011

MUMMI SAI UUDEN NAAMATAULUN...

Tänään on siis tiistai ja 8. päivä maaliskuuta. Aloitin tämän tosi tarinani blogissani murunmutinat.blogspot.com ja nyt jatkan sitä tässä.








Nyt on hieman vaikeuksia saada näitä kuvia tänne, mutta onhan se päivä taas huomennakin.

Mutta niinhän siinä sitten kävi, että ambulanssilla menin sairaalan ensiapuun ja olin siellä vuorokauden tarkkailussa. Minulta otettiin paljon kokeita ja erittäin raju virtsatietulehdus minulla nyt sitten taas onkin ja sain jälleen antibioottikuurin. Minulle selvisi nyt vasta, että pyörtyminenkin johtui tästä rajusta tulehduksesta.

Tänään kävin sitten vielä terveysasemalla tarkastuksessa, kun on niska ja hartiat ja selkä ja käsi ja kasvot kipiät. No, eihän niihin mitään tarvi tehdä, kun nappaa vaan särkylääkettä, jota minä olen hyvin arka ottamaan. Onneksi meillä on täällä erittäin ihana ystävä,  joka tietää paljon ja auttaa ja neuvoo kaikessa meitä.
Kiitos, ystävämme, että olet olemassa!


Mutta tällaiselta minä nyt näytän, joten olen kuin naamiaisiin menossa. Hymy ei ole silti hyytynyt, vaan hieman huumoria elämään ja tähänkin päivään.


Oikein  ihanaa Naistenpäivää teille kaikille!


6 kommenttia:

  1. Hopsan...
    Ihanaa Naistenpäivän iltaa teillekin:)

    VastaaPoista
  2. No onneksi ei sitten ollutkaan tuon pahempaa,lääkityksellä saa pois tulehduksen!
    Mukavaa Keskiviikko aamua ystäväni:)

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommentistasi Tuta!Kyllä tämä tästä ja tämähän oli vasta ensimmäinen pyörtyminen, jonka syy on virtsatietulehdus.Mutta onneksi sain lääkkeet. Aurinkoista viikon jatkoa sinulle ystäväni!

    VastaaPoista
  4. Kiitos, kiitos kommentistasi Tansku! Onneksi luita ei mennyt poikki. Hieman vieläkin pyörryttää jopa pitkälläänkin, mutta jospa se ajan kanssa menisi ohi. Aurinkoista päivän jatkoa!

    VastaaPoista
  5. Kiitos kommentistasi enkulin käsityöt! Onneksi ei mennyt luita poikki, kun minulla on kuulemma vahvat luut. Juu, ja antibioottikuuri on jälleen meneillään. Mukavaa maaliskuuta sinne teille!

    VastaaPoista